piątek, 11 sierpnia 2017

Owocowy hydroponiczny balkon pełen papryczek - Carolina Reaper Orange, Habanero Mustard, Trinidad Douglah x Trinidad Scorpion Butch T, Pimenta Puma, 7pot Katie

Hydroponiczny balkon owocuje jak szalony, wszystkie obecne tam rośliny mają bardzo dużo owoców, w różnym stadium wybarwienia. Dwa krzaczki opuściły już balkon, pierwsza odmiana to krzyżówka Mystery Mediterranean z nieznaną odmianą została pozbawiona wszystkich łodyg, a następnie zebrane zostały wszystkie wybarwione na czerwono lub pomarańczowo jagody w ilości 50 sztuk, ważących razem 75g. Postanowiłem zrobić trochę miejsca na balkonie, stąd taka drastyczna metoda zbioru.
Krzyżówka Mystery Mediterranean z nieznaną odmiany
Drugim krzaczkiem jest Lemon Drop.
Po wakacyjnym urlopie okazało się, że korzenie zaczęły gnić, więc wymieniłem wodę oraz skróciłem korzenie do minimum. Zebrałem wybarwione jagody w ilości 41 sztuk o wadze 188g. Kolejne przez ostatnie dni wybarwiają się i po weekendzie zbiorę to co się wybarwi a krzaczek pójdzie na kompost.

Lemon Drop
Pozostałe odmiany mają się dobrze, bez problemów zniosły mój urlop i teraz oczekuję tego dnia, kiedy zaczną się wybarwiać.

Carolina Reaper Orange - bardzo dużo owoców, a sam krzaczek urósł do 130cm.
Carolina Reaper Orange
Habanero Mustard - zauważyłem, że jeden z owoców powoli się wybarwia.
Habanero Mustard
Trinidad Douglah x Trinidad Scorpion Butch T (CP 115) - przebywa w tym samym pojemniku co Murupi Amarela, od której lepiej zniosła brak wody.
Trinidad Douglah x Trinidad Scorpion Butch T (CP 115)
Pimenta Puma - dość niewielka roślina, ale bardzo rozłożysta, gdyby miała więcej miejsca byłaby bardziej okazała.
Pimenta Puma
7pot Katie - równie wysoka co Carolina, sporo owoców, a kolejne w drodze.
7pot Katie
Bell - odmiana słodka, 8 papryk wybarwionych, 3 zostały już zerwane, dwie skonsumowane. Papryka jest uprawiana zielonym do dołu.
Bell - papryka słodka, wisząca zielonym do dołu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz