sobota, 8 kwietnia 2017

Mystery Mediterranean - przenosiny do większego pojemnika

Mystery Mediterranean - przed przesadzeniem
2 kwietnia postanowiłem przesadzić Mystery Mediterranean z pojemnika 0,8l do wiaderka 5-litrowego. Roślina ma rozpiętość 50x50cm. Pojawiło się sporo kwiatów. Uznałem, że będzie to dobre posunięcie i roślina bardziej się rozwinie, a tym samym zbiór będzie większy.

Rzeczywista ilość wody we wiaderku to 3,5 litra. Roślina wykształciła dobrze system korzeniowy, a część z nich stanowi korzenie powietrzne. Dlatego zostawiłem wolną przestrzeń by nie zamoczyć tej partii korzeni. Do wody dodałem 5g nawozu Fertisal (6-18-36), 2,5g soli siarczanu magnezu i 5g saletry wapniowej. EC wyniosło 4,2 mS/cm a pH 6,2. Dodałem też 7ml wody utlenionej (3%)
Mystery Mediterranean - po przesadzeniu
Kwiat Mystery Mediterranean

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz