czwartek, 5 maja 2016

Mój system hydroponiczny

Do budowy hydroponiki użyłem:
  • 2 pudełka z przykrywą z ikei (2x8 zł)
  • koszyczki 10 sztuk (10x80gr)
  • napowietrzacz, wężyk, 2 zawory zwrotne i 2 kamienie napowietrzające (50zł)
  • keramzyt 4-8mm (2 zł za 1L)
  • kubeczki (10x16gr)
Całkowity koszt 77,60 zł.


Po lewej złożony zestaw, po prawej pudełko z kamieniem napowietrzającym

Napowietrzanie

Koszyczki o wys. 5cm - poziom wody sięga 2 cm od dna koszyczka

Hydroponika na parapecie, na razie jeszcze bez sadzonek a w jednym koszyczku posiałem poziomkę Rugia
Niespodzianka, moruga zaczyna kiełkować po 2 dniach w pudełku i po 4 dniach w doniczce od wysiania.

Z prawej moruga wypuściła ogonek

Doniczka hydroponiczna - po lewej stronie moruga

Zbliżenie na morugę i jej ogonek

Zbliżenie na morugę i jej ogonek
A po wyczerpującym dniu budowania systemu czas na relaks i butelkę piwa prosto z Kalifornii (przywiezione przez moją mamę) Bruery Terreux Rueuze - kwaśne piwo w stylu belgijskim, leżakowane w dębowych beczkach.

Bruery Terreux Rueuze

4 komentarze:

  1. Cześć!
    Już wiem skąd mam zdjęcie Twoich pudeł na HP. Wielkie dzięki! Niezmiernie mi pomogłeś. Kupiłem takie same kuwety w IKEA i kompletuję resztę na uprawę habanero w HP. Mój blog jest tutaj: https://gmpst2000.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałem, śledzę Twoje wpisy dzięki chilihead.pl Cieszę się, że mój niskokosztowy pomysł znalazł uznanie :-)

      Usuń
  2. System to system, własny projekt? :)

    OdpowiedzUsuń