sobota, 7 maja 2016

Nowy wysiew

Postanowiłem wykorzystać resztę nasion i wysiałem je do wełny mineralnej, w sumie 18 nasionek
  • 5x Piri-piri
  • 5x Habanero
  • 4x Moruga
  • 4x Lemon drop

Nasiona w wełnie mineralnej
Bez zmian w pudełku po 4 dniach.

Pudełeczko

W doniczce po 6 dniach maruga wypuszcza liścienie
Liścienie u morugi

Doniczka hydroponiczna
W takim stanie doniczka ląduje pod lampą LED i około tygodnia posiedzi w systemie świecenia 18h na dobę. W ciągu dnia doniczka ląduje na parapecie i zażywa słonecznej kąpieli.
Doniczka pod lampą LED
Dzisiejszy promocyjny zakup w Castoramie - programator czasowy za 9,88 zł - automatyzuję pracę lampy.
Programator czasowy
A tutaj bonus, lawenda - bardzo ciężko wysiewa się te zioło, na 9 nasion 2 wykiełkowały, do reszty straciłem nadzieję. W zeszłym roku po 5 latach prób udało mi się, ale krzaczek nie przeżył zimy. W tym roku mam 2 siewki, mam nadzieję, że tym razem zagości na dłużej. Jedna zaczyna puszczać liście właściwe.

Lawenda wąskolistna (Lavandula angustifolia)

Ubiegłoroczna lawenda






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz